X

Our brand

Soler & Palau Ventilation Group

 

Markamız

S&P markamız; personelimiz, kalitemiz, güvenilirliğimiz ve yeniliklerimiz sayesinde dünya çapında tanınmayı başarmıştır. S&P’yi oluşturan ve bugüne kadar koruduğu felsefi ilkeleri şunlardır:

Şirkete Ait Teknoloji: S&P projesinin, zaman içinde güçlenip pekişmesi için taklitçi rekabetten kaçınıp yaratıcılığa ve ayırt edici ürünler sunmaya dayanması gerekliydi. S&P bugüne değin 182 patent, 59’den fazla endüstriyel model ve 4 faydalı modeli tescil ettirmiştir.

Gizle Küreselleşme ve Büyüme: Şirketin geleceğini garanti altına almak için dünyaya açılıp son derece rekabetçi yeni pazarlara girmemiz gerekiyordu. Bu da beraberinde ürünlerimizi sürekli olarak geliştirmemize olanak sağladı. S&P, Avrupa, Amerika ve Asya’daki üretim merkezleriyle havalandırma sistemlerinde dünyada lider marka konumundadır. Bağlı ortaklıkları ve seçkin dağıtımcıları üzerinden oluşturduğu güçlü dağıtım yapısı, S&P’nin ürün ve hizmetleriyle tüm dünya piyasalarında yer edinmesini sağlamaktadır.

Öz-finansman: S&P’nin güçlü yönlerinden biri, sürekli büyümeye bağlı olarak artan kârını, hem araştırma ve üretime hem de pazarlamaya yönelik teknolojik gelişmelere yatırım yapma politikasıdır. Bu sayede S&P, karar alma sürecimizde tam bağımsızlığa sahip, kendi kendini finanse eden bir şirket haline gelmiştir.

Tarihçemiz

Biz projemize her zaman inandık ve onu inanarak gerçekleştirdik. Gerçeklik sınırlarını aşınca, bir ekip haline geldik. Çalışanlarımızın davranışlarının ve bilgilerinin, geleceği inşa edeceğini gösterdik.

Soler&Palau, 1951 yılında Mühendis Eduard Soler ve Mühendis Josep Palau tarafından kuruldu. Kuruluşunu izleyen ilk yıllarda Soler&Palau Ventilation Group’u sınırlarının ötesine taşıyıp küresel bir boyut kazanması için büyük bir kararlılıkla durmadan çalıştık. Projemizde daha önce yer almış ve hala yer almakta olan insanlarla bu yolu yürümekten gurur duyuyoruz.

Gizle Kurumsal stratejimiz; kurumsal kültürümüzden ödün vermeden, hem şirketimize piyasada nasıl pozisyon kazandırmayı amaçladığımızı, hem de bu amaca ulaşmak için izlediğimiz yolu ifade etmektedir. Kişisel farklılığa yönelik ekip çalışması, yakınlık ve saygı temellerine dayanarak küresel felsefemiz çerçevesinde yerel politikaları uygularken aynı zamanda şirketimizi uluslararası bir düzeye taşıdık.

İşlerimizin sonuçlarından aldığımız güç, şirketimize kaynaklar yaratarak finansal bağımsızlık sağlamakta. Bu durum faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda yatırımlarımızı sürdürüp araştırma, geliştirme ve yenilik getirmede öncü olmamıza olanak tanımaktadır. Pazarın ihtiyaçlarını önceden görüp, verimli havalandırma ve enerji tasarrufuna dayalı yeni havalandırma ürünleri ile çözümlerini kataloğumuza ekliyoruz.

Motivasyonu yüksek, yetenekli ve dürüst işgücümüz, müşterilerimize sadece en yüksek standartlara sahip ürün kalitesi ve hizmeti sunmaya ağırlık vermektedir.

Havalandırma pazarındaki lider pozisyonumuzu, müşterilerimiz ve iş ortaklarımızla ilişkilerimizi, değerlerimizi, eğitimimizi ve bilgimizi geliştirmek için sürekli çaba gösteriyoruz.

Uluslararası Konumumuz

Soler&Palau, kurulduğu günden bu yana sürekli büyüyerek önce ana tesislerini çoğaltmış, ardından dünya genelinde bağlı şirketler kurup diğer şirketleri bünyesine katmıştır. Bu başarımızın anahtarlarından ikisi, küresel felsefemiz ve yerel politikalarımızdır. Çünkü yerel pazarları en iyi bu pazarlar ile doğrudan temas halinde olan profesyoneller bilir.

Müşterilerimize yakın olmak amacıyla, beş kıtada satış ve dağıtım ortaklıklarımızın yanı sıra fabrikalarımız da bulunmaktadır. Şirketimiz 4 bölgeye yayılmıştır: Tüm ülkelerinde doğrudan varlık gösterdiğimiz Avrupa; Meksika ile ABD’nin Florida ve Wisconsin eyaletlerini de içeren Kuzey Amerika; Brezilya, Şili ve Kolombiya’da yer aldığımız Latin Amerika; Malezya, Şangay, Wuhan, Tayland, Singapur, Pekin, Guangzhou, Hong Kong, Endonezya, Tayvan, Kore, Hindistan, Filipinler, Vietnam ve Birleşik Arap Emirlikleri’ndeki bağlı şirketlerimizle Asya; Sidney’deki bir bağlı şirketimizle de Avustralya.

Soler & Palau Ventilation Group’un İspanya (Ripoll, Sils, Torello ve Madrid), Fransa, İngiltere, Norveç, Meksika, Brezilya, ABD, Çin (Şangay ve Guangzhou), Singapur, Tayland, Malezya ve Hindistan’da fabrikaları bulunmaktadır.

Araştırma ve geliştirmenin rekabet üstünlüğü sağlamada önemli bir etken olduğuna inandığımız için S&P olarak pazarın tüm ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla 10.000’den fazla modelin yer aldığı bir ürün yelpazesi geliştirdik. Ürün portföyümüz, endüstriyel binaları, konut yapılarını, hizmet sektörünü, endüstriyel prosesleri ve orijinal malzeme üreticilerini (OEM) kapsamaktadır.

S&P 70 yılı aşkın sürenin ardından ürün ve hizmetlerini bugün dünya çapında 90’dan fazla ülkeye ulaştırmaktadır.

Prensiplerimiz

Müşterilerimiz ve çözüm ortaklarımızın Soler&Palau olarak bizi havalandırma sistemlerinde bir dünya lideri olarak tanımaları için gayret ediyoruz. Tarihimiz ve kurumsal kültürümüzle gurur duyuyoruz. Köklerimizden kopmadan büyüme ve gelişme kaydetmeye kararlıyız.

Alçakgönüllülük, Sadelik ve Şeffaflık gibi kültürel temellere dayanan S&P Group, aşağıdaki ilkeleri uygulamaktadır:

Küreselleşme ve Büyüme: Şirketimiz, kurulduğu 1951 yılından bu yana yeni ürünlere kesintisiz yatırım stratejisi uygulayıp küresel pazarda genişlemiştir. Şirkete Ait Teknoloji: Bizi harekete geçiren sürekli gelişme isteğimiz sayesinde yeni ürünler ile endüstriyel süreçlere yönelik araştırma, geliştirme ve yenilikte öncüyüz. Öz-finansman: Öz-finansman , finansal bağımsızlık ve istikrarımız için kilit unsurdur. Yönetimde Mükemmellik: İşimizi doğru yapmaya olan adanmışlığımız, dürüstlüğümüz, yüksek standartlarımız ve kararlılığımıza dayanarak, müşterilerimizin hak ettikleri yüksek kalitede standartlara ve hizmetlere ulaşma da kararlılık gösteriyoruz. Personel Eğitimi: Ekip çalışmasını, şirket içi terfiyi ve eğitimi teşvik ederek insan kaynaklarımızı güçlendirmeye özen gösteriyoruz. Her bireye güven ve saygı duyan yöneticilerimiz, sorumluluk bilincine sahip ve bu sorumluluğu devredecek şekilde eğitilmişlerdir. 21. yüzyılın ikinci on yılında, yönetim araçlarını (performans değerlendirmesi, hayat boyu öğrenme, bölümler arası iletişim ve iç etik kuralları) geliştirip daha da iyileştirerek ileriye yönelik aşağıdaki hedeflere ulaşmak için çalışıyoruz:

Sorumlulukların devredilmesi aracılığıyla bireylere saygıyı ilerletmek (Yetkilendirme). Grup şirketlerin farklı iş birimleri arasında katkıyı aktif olarak yönetip fikirleri aktarmak (En İyi Uygulamalar). Kurumsal değerlerimizi, her bireyin şirketimizin vizyon ve misyonunun geliştirilmesine katılmasıyla uyumlu hale getirerek başarıyı teşvik etmek. Yetenekli bireyleri belirlemek, terfi ettirmek ve elde tutmak.